Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

-BΡΕΘΗΚΕ-Σκύλος,ημίαιμος-Λ.Βουλιαγμένης


Bρήκα τον σκυλάκο αυτόν να κινδυνεύει στην Λ.Βουλιαγμενης χαμένος φοβισμένος, ήταν τυχερός που κάθε φορά την ''γλίτωνε'' από τα διερχόμενα αυτοκίνητα. Τον πήρα στην αγκαλιά μου χωρίς να σκεφτώ τα δικά μου προβληματα..και του πρόσφερα μια προσωρινή στέγη Αναζητώ τον ιδιοκτήτη του αλλά μάταια Μάταια επίσης όλες οι εκκλήσεις μου σε φιλοζωικές. Είμαι εκπαιδεύτρια σκύλων, έχω 7 σκύλους να φροντίσω όμως τίποτα δεν μου δίνει περισσότερη χαρά από το να προσφέρω την βοήθεια μου όταν μπορώ! Πρόκειται για έναν αρσενικό σκύλο διασταύρωση Λυκόσκυλου με Αγίου Βερναρδου, είναι φιλικότατος, παιχνιδιάρης δεν κάνει ζημιές και γιαυτο είναι εξαιρετικά κατάλληλος για κήπο και παιδιά! Πρέπει πλέον να τον αποχωριστώ άμεσα όμως δεν βρίσκω από κανέναν μια βοήθεια. Διαδώστε την υιοθεσία του! Διατίθεμαι να τον εκπαιδεύσω ΔΩΡΕΑΝ σε οποίον μπορεί να τον υιοθέτηση. Είναι πραγματικά αξιολάτρευτος ales.sa@windowslive.com 6949123727

Δεν υπάρχουν σχόλια: